Letni Wędrowiec

Tego kucyka, zawdzięczam Moondancer - to ona go znalazła i dla mnie załatwiła u sprzedającego.
Model który przedstawiam, nazywa się Countryside Pony i jest z tej samej serii, co Beach Pony.
Stan CP określam jako całkiem niezły. Miała kilka przebarwień, które prawie całkowicie udało mi się wywabić. Została jedynie czarna kropka, tuż nad lewym kopytkiem. Poza tym, wszystko jest naprawdę ok. Kuca ma ładne, w miarę lśniące włosy, obydwa kryształki w oczach, a jej znaczek nie ma ani śladu przetarcia. Jestem więc zadowolona. Uff. Puff. Nareszcie jakiś pozytyw.


Bardzo lubię swój najnowszy nabytek. Kojarzy mi się on (och, jakież to zaskakujące) z letnimi wędrówkami po górach, które wprost kocham.
Ponieważ nazwa kucyka, jakoś tak średnio mi odpowiada, toteż postanowiłam, że nadam mu jakieś wymyślone przeze mnie imię. Istnieje więc duże prawdopodobieństwo, że okaz ten będzie zwał się Blamorgh.
 

2 komentarze:

  1. Śliczny kucyk a i kolor bardzo ciekawy...
    Podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeeeyyyy! :> dawno nie było u ciebie żadnej notki... Kiedy coś napiszesz? Lubię oglądać te zdjęcia. Super masz kucyki. Może mi też sie uda kiedyś zbierać, eh :/
    Selene-chan

    OdpowiedzUsuń