Nowa lokatorka i takie tam, kucykowe różności

Od jakiejś bardzo miłej pani, kupiłam Sweet Berry z zestawu Magic Motion Tea Party (1998r). Kucyk jest w dobrym stanie i ma obydwa kryształki w oczach. Początkowo, Sweet Berry miała odrobinę potargane włosy i była lekko przybrudzona. Nie wymagała żadnych specjalnych zabiegów; wystarczyło ją tylko umyć i uczesać. Teraz, kucyk jest jak nowy.



Miałam wolną chwilę, więc zajęłam się dalszym doprowadzaniem do ładu włosów HMGR. Oczywiście nadal wisi nad nią widmo rerootu, ponieważ te cholerne kłaki doprowadzają mnie do szewskiej pasji. Owszem, jest lepiej, ale jak dla mnie, jeszcze nie wystarczająco dobrze. Rozczesywałam te włosy, kilkanaście razy nasmarowywałam je odżywką, podgrzewałam na patelni i szybko schładzałam lodowatą wodą, prostowałam prostownicą i... Nadal nie mogę przywrócić tym kudłom pierwotnej świetności. O ile grzywa prezentuje się całkiem nieźle, to ogon ciągle jest szorstki i pozbawiony blasku.


Kilku kucykom, zrobiłam nowe fryzury.

Nie przepadam za pomarańczowymi poniaczami, jednak wyjątkiem jest Glittery Study (dzięki Ci, dilu!). Ten kucyk jest po prostu świetny - ma swój pomarańczowy urok. Zaplotłam więc tej piękności ciasne kłosy. Do twarzy jej, nieprawdaż?


Ivy z Basket Surprise (1998r), dostała nowe wstążki, które, jak sądzę - bardzo pasują do kolorów jej grzywy i ogona. Starałam się zrobić ładne kokardki, ale niezbyt dobrze mi to wyszło (zaczynam się zastanawiać, czy ja nie jestem upośledzona manualnie, czy coś).


Ogarnęłam również Clever Clover i Petal Blossom. Zaplotłam im warkocze, przy czym CC dostał spinki a PB wstążeczki. W sumie, ładna byłaby z nich para, nie? Znaczy, wiadomo, że Clever Clover miał być z Morning Glory, mają oni dzieciaka w postaci Baby Dew i tak dalej, ale... Czemu by nie stworzyć małego dramatu? Wymyśliłam następującą historyjkę:
Małżeństwo Clever Clover i Morning Glory, zostało zaaranżowane przez ich rodziców. CC i MG pobrali się z rozsądku, a nie z miłości. Od początku im się nie układało, ale próbowali ratować związek. Niestety i tak wszystko zakończyło się rozwodem, a opiekę nad dzieckiem, sąd przyznał Morning Glory. Od tej pory, Clever Clover całkowicie oddał się swojej pracy, ale córkę/syna/to coś odwiedzał kiedy tylko mógł.
W pracy, kuc poznał Petal Blossom. Doskonale czuli się w swoim towarzystwie, rozumieli się niemal bez słów i właśnie dlatego zostali... fuck buddies/sex friends/jak zwał, tak zwał.



Pamiętam jak bardzo się cieszyłam, gdy będąc dzieckiem dostałam Princess Twinkle Star. Zawsze o nią dbałam - dokładnie tak samo, jak o wszystkie moje inne kucyki. Dzięki temu, włosy PTS po dzień dzisiejszy wyglądają jak nowe. Ależ jestem z siebie dumna xD


W szale robienia warkoczyków, zaatakowałam również Wingsong I. Patrzcież na lachona - jakże elegancko się prezentuje :D 
A żeby kucykowe historie były jeszcze bardziej dramatyczne... Pomyślałam, że Wingsong I jest bez pamięci zakochana w Clever Clover, jednak wie o jego relacji z jej przyjaciółką - Petal Blossom. Wingsong I chce być lojalna wobec przyjaciółki, jednak obsesja na punkcie Clever Clover robi swoje. Wykończona nieustannym cierpieniem i udawaniem że wszystko jest w porządku, Wingsong I planuje zamordowanie Clever Clovera. Kucynka wierzy, ze gdy pozbędzie się faceta na którego leci - jej problemy emocjonalne natychmiast się skończą i wszystko wróci do normy.


Light Heart und Wingsong I. Light Heart, jako jedna z nielicznych wie o sercowych rozterkach Wingsong I, jednak nie zdaje sobie sprawy, z wagi problemu. LH bardzo próbuje pocieszyć przyjaciółkę i jest święcie przekonana, że potrafi poprawić jej nastrój. Jednak Wingsong I nie uśmiecha się dlatego, że bawią ją żarty Light Heart. Wingsong I uśmiecha się na myśl o morderstwie...


To miała być relacja typu friends with benefits. Przecież reguły zostały ustalone i wszystko jest jasne, nie? Dla Petal Blossom, to tylko seks. A Clever Clover się poważnie zakochał. Kuc zamartwia się dniami i nocami, bo nie wie jak wybrnąć z sytuacji. Po krótce - wkopał się facet. Teraz, wielce zmartwiony swoim obecnym położeniem - żali się Twinkle Star i prosi ją o porady.

7 komentarzy:

  1. Glittery wygląda przekozacko z warkoczem dobieranym ^^ Widzę poza tym, iż Clever Clover cieszy się w ferajnie całkiem sporym powodzeniem, nawet się nie spostrzeżemy a już będzie romansował ze swoją przyjaciółką Twinkle Star ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to się bardzo cieszę, że nowy fryz GS się podoba :D
      A co do CC - z nim to nigdy nic nie wiadomo. Ten typ tak ma.

      Usuń
  2. Ale sie wkręciłam w te twoje opowieści,tak że przypaliłam zapiekanki na kolacje 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń