Neonowe chmury

Ludzie, jak ja nienawidzę niedziel... Yyyych. I w dodatku, jestem chora -.-' Zazwyczaj nie mam czasu na takie pierdoły, no ale, skoro już dopadło mnie jakieś grypsko... Postanowiłam zrobić szablon - tak neonowy, że aż oczojebny.
Dodam, że na moim blogu, szablony będą się od czasu do czasu pojawiały. Rzadko - ale zawsze jednak xD
Gdyby ktoś chciał sobie takowy zainstalować, to poproszę o info w komentarzu, albo na maila (plaguedoctor1011@gmail.com). Ogólnie, dla chętnych, próbowałam zrobić przycisk instalacji prosto z bloga, jednak drobne problemy z zasięgiem (serio, internet muli mi koszmarnie, a komputer ciągle łapie lagi), nie pozwoliły mi na ogarnięcie tego. Dobra, kiedyś się tym zajmę. Yo.

PODGLĄD SZABLONU: {KLIK}

17 komentarzy:

  1. Po opierwsze wspołczuje choroby p drugie zajebisty szblon bo trzecie jakas senna mara nawiedza twojego bloga po czwarte zapomniałam napisać o kucy g3 ze ma w sobie cos murzyńskiego jak go zobaczyłam w tych warkoczykach to o malo nie padłam ze śmiechu. ja mam laptopa w naprawie wiec jak wiem jaki to bol korzystam z takiego w którym kalwatura nie dziala dobrze jak widać . p.s. chce takis szablon. kuruj sie

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze - dzięki :D
    Po drugie - dzięki :D
    Po trzecie - tak, zauważyłam. Chyba muszę jakoś ogarnąć to biedne, sfrustrowane stworzenie.
    Po czwarte - taaaaak, ale to jest fajna murzyńskość :D + wyobrażenie o twerkującej Cherry Blossom O.O
    Co do problemów technicznych, to one wyjątkowo uprzykrzają życie. O ile mój komputer jeszcze działa ostatkiem tchu, to niestety, ale w miejscu w którym mieszkam, problemy z zasięgiem są niemal zawsze :D
    Jeśli chcesz ten konkretny szablon z notki, to takie info: jest dostosowany do mozilli. Plik xml z szablonem, mogę podesłać Ci na maila. A potem, wystarczy go aładować i voilla! Szabląff będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. masz problem z glowa nie z zasiegiem??????? :))))))) hihi :))) zablokujesz mnie o jak sie boje??!!!!!!! :))) bloga tez mi zablokujesz????????!!!!!!!!! :)))))) lepiej nie pyszcz bo mi nie podskoczysz???? gowniaro....... ja tez mam bloga moze???? i co krytyka boli hihi??? :))))) www.blog-normalnej.blogspot.com moge pisac co chce??????!!!!!!!! a ty gowno mozesz????!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty się pytasz o wszystko?? Masz problem z głową? Lepiej nie pyszcz?????

      Usuń
    2. o nic sie gowniary nie musze pytac?????? :)))))) slowek sie czepiasz?????? liczysie przekaz nie forma???? a ty co polonistka jestes??????? :)))))))))))

      Usuń
    3. żebyś wiedziała??????!!!!! :))))))) będę się czepiać??????!!!!! nie jestem gówniara??????????? com???? boisz się?????!!!!

      Usuń
    4. Próbowałam wstawić gifa w komentarz, al żaden sposób nie działał. Z linkiem też nie wychodzi. Więc będzie zwyczajnie i brzydko. Ot, taka reakcja: x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_ioF84jEafwB4bjLzlPXIZRzdSJk1GB82.gif

      Usuń
    5. próbuję się porozumieć w jej języku :P

      Usuń
  4. O Larwa mam pytanie za 100 pkt. Jednak zbierasz te domki do G2 czy nie bo się pogubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam zbierać drobiazgi, ALE... Bejbeł, obiecałam Ci wymianę - 2 domki za jakąś powtórkę z G2 - i o tym pamiętam. Dlatego też, cały czas dla Ciebie trzymam canopy bed i to coś od beach pony ^^

      Usuń
    2. Super. To niedługo się w tej sprawie odezwę ^^

      Usuń
  5. pracujac bys niedziele podziwiala??????!!!!!! nierobie..........
    liczy sie przekaz nie forma??? nierozuiecie nie moja wina!!!!!!1!!!! do szkoly???? do uczyc sie????

    OdpowiedzUsuń
  6. te domki to dac dzieciom????????!!!!!!! biednym?????? a nie ze zagarniac wszystko dla siebie....... te dzieciatka,,,,, by sie po bawily....??? umiecie tylko o sobie myslec???????? macie maslak w majtkach jak widzicie zabawki???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierdole ty sie jebnij w łeb normalna to ty z pewnością nie jesteś, każdy kupuje to co lubi i na ile jest go stać w dzisiejszych czasach jest mnóstwo zabawek dla dzieci , podejrzewam pewnie ze pisze to jakiś dzieciak któremu nie udało sie kupić sobie wymarzonego domka ������

      Usuń
  7. wczoraj tego nie zauważyłam xD

    OdpowiedzUsuń