Super-duper żółte kucyki

Jakże ja chciałam mieć te żółte cosie z różowymi kłakami! Niestety, jeśli chodzi o ich kupno, to nigdy nie dopisywało mi szczęście. Jestem jednak cierpliwym łoffcą i w końcu, udało mi się dorwać trzy piękne okazy. Po drobnym odświeżeniu, wszystkie prezentują się bardzo przyzwoicie. Ciałka kucyków są w dobrym stanie, znaczki też prawie nienaruszone, włosy bez kołtunów i niepoprzycinane. Każdy konik ma obydwa kryształki w oczach.
No i czego tu więcej chcieć? :D

Butterfly  (Pony School - 2002)
Ja tu chyba czegoś nie rozumiem. Czemu Butterfly nazywa się Butterfly, skoro wygląda dokładnie tak samo jak Sky Skimmer?  Trochę to bez sensu, chyba, że... Panienki są siostrami bliźniaczkami. Yyyy...



Lady Sky Skimmer (Masquerade Ball - 1999)
Inaczej - "Lady SS", jak to w skrócie określiła ją dilu. Skojarzenie jest jedno i paskudne, ja wiem, ale nie mogę i nie umiem się powstrzymać. Na widok kucynki, w mojej głowie już zawsze będzie pobrzmiewać dźwięczne "Lady SS".
Nigdy nie przypuszczałam, że kiedykolwiek ją dopadnę. Nawet się na nią nie czaiłam. Trafiłam na nią przypadkiem i wiedziałam, że z pewnością nie przepuszczę takiej okazji.



Sky Skimmer (Easter Pony - 1999)
Ten konik, nigdy nie budził mojego specjalnego zainteresowania, głównie dlatego, że jest on wielkanocny, a ja, za wszelkiego rodzaju świętami, zdecydowanie nie przepadam. Wzięłam, bo był w "zestawie" z innymi konikami, na które od dawna ostrzyłam sobie zębiska.
Okaz byłby idealny, gdyby ktoś nie usyfił mu oczu czymś zielonym. Prawie udało mi się to domyć, jednak przebarwienia zostały. Nawet trochę widać je na zdjęciach.


Gdy Sky Skimmer była jeszcze piękna, dzika, brudna i nieuczesana... Miała w sobie to "coś". Po kąpieli i srogim szorowaniu... Po czesaniu i zaplataniu włosów... Kuca jakby straciła swoją "duszę". Cholera, muszę oduczyć się tego zaplatania.


Na sam koniec - zdjęcie grupowe.


Mam nadzieję, że uda mi się zebrać wszystkie "żółtki". Miałabym wtedy swój miniaturowy, kucykowy oddział klonów :3

12 komentarzy:

  1. OMG! Atak klonów normalnie. A ja dopiero w swojej notce umieściłam Sky Skimmer i to dwie inne niż ty masz xd Ja sobie ostrzyłam zęby na tą wielkanocną. Sprzedawca miał świetny zestaw za przyzwoitą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółte, różowowłose kucyki dążą do przejęcia władzy nad światem.

    Nie miałaś może na myśli ogłoszenia, w którym wielkanocna Sky Skimmer była w pakiecie z bulwiastoszyjną Moonshine (czy jak jej tam), zmolestowaną Light Heart od Canopy bed, dwoma równie zmolestowanymi Silver Swirl, jakimś gówniakiem z G3 i jedną, fioletową podróbą G3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to ogłoszenie. Bardzo chciałam Moonshine. Btw wysłałam maila :)

      Usuń
    2. No ja właśnie mam Moonshine i cóż... Przez pierwsze kilka godzin, nie mogłam przestać kręcić jej głową. Nie lubiłam tej bulwiastoszyjności, ale w sumie, to nawet fakna sprawa jest. I mozna tym łebiem kucyka tak kręcic ikręcić w nieskończoność. I kucyk wygląda wtedy jak srogo naćpany. Miód na moje oczy.

      Maila postaram się sprawdzić.

      Usuń
  3. Lady SS (jakże pięknie brzmi owy skrót :P) to jedyna z bandy, której nie posiadam i jakoś nigdy nie wpadła mi nigdzie w oko, tym bardziej gratuluję udanej zdobyczy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lady SS" - tak właśnie chciałam ją tutaj nazywać. Ledwo się powstrzymałam, żeby nie było skojarzeń. Ale dłużej nie mogę. Tak, Sky Skimmer, od teraz, już zawsze będzie Lady SS.

      Hmmm... Czyżbym trafiła na unikat? :D

      Usuń
    2. Sky Skimmer ostatnio było na pęczki a po zdjęciach ciężko było stwierdzić, która to wersja.

      Usuń
    3. Wysyp Sky Skimmer. Jak na grzybobraniu po deszczu.

      Usuń
  4. Cholera, ja tę konkretnie trafić nie mogłam jakoś nigdy albo za specjalnie mocno nie szukałam, bo nie znajduje się ona jakoś specjalnie wysoko na mojej "chciej-liście". No nic, może kiedyś się uda ustrzelić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak jest - jak się trochę poluje na konika, ale nie jakoś bardzo, to trudno go "ustrzelić".


      Ja nawet nie wierzyłam, że kiedykolwiek znajdę "Lady SS". Miałam trochę szczęścia i już. Mam nadzieję, że Tobie również uda się zdobyć L. Sky Skimmer. Na zywo jest fajniejsza, niż wydaje się być w ogłoszeniach.

      Usuń
  5. Lady SS 😂😂😂padłam ze śmiechu ;D

    OdpowiedzUsuń