Niezidentyfikowany okaz G4

Jak już zdążyłam wspomnieć milion razy, za G4, delikatnie rzecz ujmując - nie przepadam. Rzecz jasna, wyjątek stanowią śliczne, smukłe alikorny, których wodogłowia są mniejsze, niż u kucyków podstawowych. Także, wielkogłowe pokurcze, zazwyczaj omijam szerokim łukiem, bo ani toto ładne, ani pasujące do całej reszty okazów w mojej kolekcji.
Niestety, w centrum dowodzenia, najwyraźniej wystąpił jakiś błąd. Błąd krytyczny. I nie wiem, czy to bardziej wynik mojej skrajnej desperacji, czy efekt pogłębiającej się frustracji (chwilowo jestem na kucykowym głodzie), ale... Jakże bardzo spodobało mi się to coś: 

Problem w tym, że:
Zostało to już sprzedane. Nie wiem ani jak się okaz nazywa, ani z jakiej pochodzi serii. Próbowałam go odszukać, ale nic z tego nie wyszło. Czy byłby ktoś w stanie uświadomić mnie, co to za kucyk? Byłabym bardzo wdzięczna ^^

7 komentarzy:

  1. Holly Dash
    https://www.mlpmerch.com/2015/01/the-holly-dash-mystery-where-are.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona jest bardzo ładna. Sama chciałabym ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na G4, to wręcz piękna. Najgorsze jest to, że nigdzie jej nie ma.

      Usuń
  3. pewnie tylko na jakimś ebayu by się znalazła ^^

    OdpowiedzUsuń