Dwie wersje Rarity

Według mnie, Rarity należy do tych najmniej rakowych okazów z G4. Owszem, ciałko ma tak samo brzydkie, jak wszystkie inne kucyki podstawowe. Jednak te kolory... Ach, kolory! To właśnie one sprawiają, że Rarity jest taka piękna.
No cóż, mam ogromną słabość do białych koników, których grzywy i ogony są w odcieniach fioletu i granatu. Także, no... Nie mogłam powstrzymać się od kupna tej, chyba najzwyklejszej wersji kucydziuńki ^^



Chyba z miesiąc się zastanawiałam, czy kupić brokatową Rarity, czy może lepiej sobie odpuścić. Nie byłam przekonana co do tego okazu, ale teraz jestem zadowolona. Za poniacza, zapłaciłam dwie dyszki. Gdyby kuca kosztowała więcej, to raczej bym się nie zdecydowała na zakup. A serio, widziałam ogłoszenia, w których ceny wodnej Rarity, wahały się od dwudziestu pięciu, do nawet czterdziestu złotych. 



Z serii Cutie mark magic, chciałabym mieć jeszcze Cadance. Widziałam tylko jedno ogłoszenie w którym była i oczywiście się po nią zgłosiłam. Niestety, ktoś już mnie uprzedził *sigh*

11 komentarzy:

  1. Wow wow wow brokatowe kuce! No i najcudowniejsza Rarity. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale nie mogę się powstrzymać, jak widzę te koniki z pływającymi w środku świecidełkami. Poluję jeszcze na taki okaz Applejack i Diamond Mint. Jak się zdecyduję, to już pewnie w ogóle ich nigdzie nie będzie xD

      No i... Mam jeszcze jedną brokatową Rarity. Była w paczce z innymi kucami. Tylko jej ogon, cóż... Pozostawia wiele do życzenia. Dlatego zdecydowałam, że kupię taką samą, tylko że jeszcze przez nikogo nie wymolestowaną. A tą z potarganym ogonkiem, będę musiała gdzieś upłynnić.

      Usuń
    2. Ja ja ja - w sensie, że Ty ty ty?
      Czy może ja ja ja , w sensie, że - tak tak tak? :D

      Usuń
  2. jak ja lubię te kuce z wodą w środku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona nie odpowie.....dziewucha....tylko pyszczyć umie...ie rozmawia..nie umie......

      Usuń
    2. Smutna, trollowata osobo, bez życia osobistego, naprawdę zaczynasz irytować - nikogo nie obchodzi ani Twoja opinia na jakikolwiek temat, ani Twój wymyślony na potrzeby trollowania godny pożałowania blog, ani nawet Ty sama - po prostu jesteś wybitnie mało interesującym i do tego wybitnie wkurzającym tworem, określanym po angielsku jakże wdzięczną nazwą "attention bitch". Więc wracaj do dziupli w której mieszkasz, przy okazji zahaczając może o księgarnię albo bibliotekę, nabądź coś, co nazywa się "słownik języka polskiego" i zacznij go czytać - zrobisz w końcu coś pożytecznego dla siebie i społeczeństwa. Aż się prosisz żeby Cię namierzyć w tej cudownej, z pozoru anonimowej enklawie trolli, zwaną "internetem", potem znaleźć i zasadzić porządnego kopa w rzyć, tak aby mózg przeszedł z miejsca gdzie plecy tracą swą wdzięczną nazwę do głowy, gdzie jego właściwe miejsce :)

      Usuń
    3. Langivo, ja też je bardzo lubię. Jak tylko dorwałam się do zawartości kucykowego pudełeczka... Zaczęło się szaleństwo :D Chyba z piętnaście minut obracałam w dłoniach biedną Rarity i gapiłam się na pływający w niej brokat.

      Ram Izad , święte słowa! Sama bym tego lepiej nie ujęła ^^

      Usuń
  3. nie jestem....co mnie zwiesz od smutnych?????samhesres smutny.....jestenMEGA POZYTYWNA osobom....cwicze krysztaly kamienie...nature medytacje piękno.........runy mague.....bio uzdrowienie:)))))))czego zwuesz mnie....od troliwacich...NIE WUESZ jak ygladam....jestem na pewno ladniejsza.....od cuebie.....popatrz na siebie....potem komętuj ....mam życie!osobiste!lepsze nix....wuelu.....mam męża....bizmesmena,,dzieci clopczyki coreczki....xyje na poziomie..wysokim......reprezentuje sobą cos!!!!!nie gruz mi...ze mi skopnuesz....kopanie...czego chcesz mnie....obrazac ja nikoo nie obrażam KULTURALNIE wypowiadam opinie.......KULTURALNIE z kultura... W dobrym...smaku.....zazdriscisz?:))))((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, ciekawi mnie to, jak można "ćwiczyć kryształy"? Są jakieś specjalne szkoły tresowania, jak dla psów ? :D "mague", "troliwacich" "gruz" - to jakiś nowy język? :D Tak, zdecydowania zazdroszczę Ci tej bańki wypełnionej fantazjami w której egzystujesz, takie wyimaginowane życie na pewno jest lżejsze od rzeczywistości :) Reprezentujesz sobą coś, powiadasz - jeśli owo "coś" to bezbrzeżna głupota oraz brak poszanowania dla języka polskiego, to zgodzę się w 101% nawet ;) Autorce bloga proponuję zaś robić to, co dziewczyny z innych blogów - kasować każdy nowy komentarz trolla aż się znudzi.

      Usuń
    2. Leżę i kwiczę.
      vanillko09, niezależnie od tego, czy jesteś tylko trollem, czy rzeczywiście tak bezdennie głupim człowiekiem - proszę, daj sobie spokój. "Wyjdź" już z tych "internetuff" - tak będzie lepiej, głównie dla Ciebie.

      Ram Izad , podsumowanie tego trolla wyszło Ci wręcz doskonale. Aż miło czytać! <3
      I chyba faktycznie zacznę kasować kolejne komentarze tej małej, jakże zakompleksionej istotki.

      Usuń