I znowu Celestia...

W sumie, to nie mam dzisiaj do pokazania niczego specjalnego. Ot, taki sobie, niewiele większy od złotówki magnesik. Mała rzecz, a jak cieszy!
Celestia wylądowała na lodówce i stamtąd może podziwiać kuchnię, w której i tak, prawie nigdy nic nie robię (bo wiecie, ja "nje ómje" gotować. Łatwiej jest kraść sąsiadom ryby ze stawu i wpi♡rdalać je żywcem).
W ogóle, to nie przepadam za kucykowymi pierdółkami, takimi jak breloki, magnesy i wszelkie inne, tandetne badziewie. Akurat tę Celestię, kupiłam na drodze wyjątku i bardzo się z niej cieszę.

15 komentarzy:

  1. ty tez??????kasujesz...?gowniazeria....ile masz lat?13????ŚMIECH...czego skasowalas....moja...wypowiedz...beszcxzczelnosc....?:////

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łojezuuuu, odczep Ty się wreszcie. Usunęłam twój komentarz, ponieważ najwyraźniej nie mam ochoty, żebyś dalej zaśmiecał/zaśmiecała (kimkolwiek jesteś) mojego bloga, ok? Po prostu sobie stąd idź i zajmij się czymś pożytecznym.
      Moja cierpliwość też ma swoje granice, dlatego po raz ostatni odpowiadam na twój bełkot. Jeśli masz zamiar ciągle tu "przyłazić", to możesz liczyć wyłącznie na kasowanie twoich idiotycznych komentarzy. Wbij to sobie wreszcie do tego pustego łba.

      Usuń
    2. Larvo tylko spokój nas uratuje w tej sytuacji xD
      u nas jest zupełnie to samo, ta osoba została już zgłoszona i teraz może mieć spore problemy więc miejmy nadzieję że niedługo się stąd zmyje.

      Usuń
    3. Ale mimo wszystko, to ubaw z dzieciaka miałam przedni xDDD Pssssst! Zrobiłam nawet zrzut ekranu jednego komentarza i kwiczę ze śmiechu do tej pory, jak to czytam. Łojezuuuu, marzy mi się zrobienie z tego mema xD

      Usuń
  2. P.S magnesior super, ja tam lubię tego typu pierdółki, zawsze coś kupię, a to kubek a to długopis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takich pierdółek, to wiele bym dała, żeby ktoś zrobił kubeczek PRL-owski, taki metalowy - z nadrukiem kucyka G1! *.*

      Usuń
  3. przepraszam juz nie bebde nie zglaszakcie mnie bo mi Onet usunie bloda chce pisac o krysztalach zmienię temat namagie :))))sorki papa:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. wybaczysz mi????:(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buhahahaha, nosz nie szczymię! :D Nie wiem jak autorka bloga ale ja bym Ci wybaczyła tylko gdybyś zdradziła jak się ćwiczy te kryształy ^^
      A tak na serio, to idź sobie po prostu w cholerę i zostaw ludzi w spokoju, w przeciwnym wypadku kiedyś się doigrasz.

      Usuń
    2. Boże, leżę i kwiczę xDDD
      Dobra, dziecko kochane, wybaczę Ci :D Tylko kopsnij mi jakiś wyszkolony kryształ, bo sam owczarek niemiecki, to już mi nie starcza :D
      Kurdę, wchodzę na bloga, a tu taka miła niespodzianka ^^
      Także no, vanillko - idź i nie grzesz więcej :)

      Usuń
    3. nawarzyła/nawarzył piwa to teraz będzie je spijać ;-)

      Usuń
    4. Nie wiem, ja w tym udziału brać nie chcę. Jak dla mnie - było - minęło i nie ma o czym mówić.

      Usuń
    5. Tak zupełnie z innej beczki - piszę, piszę i napisać nie mogę posta o dziwnych ogłoszeniach, które znalazłam na olxie. No i nie wiem, czy miałoby to w ogóle miałoby jakąś wartość, no ale... Znalazła Prinsola Clever Clovera za... Chyba ponad 40zł Nie wiem, czy robić zrzut ekranu i heheszkować, czy se odpuścić.

      Usuń
    6. znowu dostaniemy baty za to że opisujemy takie rzeczy xD

      Usuń
    7. Zrzutów ekranu jednak nie zrobiłam, bo ja w gruncie rzeczy, za leniwa na to jestem. Tak, lenistwo lvl99999999999999.

      Znaczy wiesz, u Was na blogu, treści dotyczące cen niosą za sobą jakieś przesłanie, tymczasem u mnie, no... To tylko heheszki. Więc jak już do kogoś się mają przyczepić ludzie wielce obrażeni, to najprędzej do mnie - bo to przecież ja nie uzasadniam swojego "śmieszkowania". A z resztą, jeśli nawet ktoś się na mnie obrazi, mnie ofuknie i opieprzy, to trudno ^^ No, chyba, że czyjś ból dupy będzie stanowił niezwykłe źródło lolcontentu - wtedy, będę radośnie kwikać, popijając soczek marchewkowy.

      Usuń