Miniaturowe kucyki


Patrzta co ja mam! Cadance i jej kaszojada!
Dorwałam je w pakiecie z gazetkami (tego syfu akurat nie zbieram), w oryginalnych opakowaniach, przez nikogo jeszcze niewymacane. Kupiłam toto po taniości, toteż januszańska część mojej duszy, jest szczerze uradowana (w świecie astralnym, energicznie wymachuje reklamówkami z biedry, miota świeżakami w inne byty i tupta w klapkach kubota po energetycznych mackach).
Poważnie, usatysfakcjonowana jestem z powodu tego zakupu. Normalnie, używaną Cadance z gazetki widziałam już kilka razy na Allegro i olx. Ten model, mieścił się w cenach od ośmiu złotych, do - bodajże piętnastu. A ja, za te okazy wybitnie nie miałam ochoty przepłacać. No i trawiły mi się dwa, w cenie jednego. Nie mogłam nie skorzystać.

Bardziej od figurek, spodobała mi się tylko holograficzna folia. Przez dobrych kilka minut, ślipiłam na błyszczące gwiazdki, które pojawiały się i znikały, w zależności od kąta padania światła.




Po rozpakowaniu, tak oto prezentuje się Mi Amora Cadenza, razem ze swoim gówniakiem - Flurry Heart. W zasadzie, to nic nadzwyczajnego, ale cieszy moje oczy - tym bardziej, żefigurki jeszcze pachną nowością i nie mają żadnych fabrycznych uszkodzeń. 
Jeśli chodzi o gazetkowe figurki, to chciałabym dorwać jeszcze Lunę i Celestię. I w ogóle, to fajnie by było, gdyby w tych holo-saszetkach, pojawiły się kiedyś Gold Lily i Sterling.


Z tego co zdołałam zauważyć, spośród wszystkich wariantów Cadance, to właśnie ta gazetkowa, pod względem formy i kolorystki (zwłaszcza, jeżeli chodzi o odcień różu, w jakim jest jej ciałko), najbardziej przypomina serialową księżniczkę. Pozostałe Mi Amory Cadenzy które widziałam, charakteryzowały się dość oczojebnymi barwami (nie, żeby mi to przeszkadzało).



A tera, Flurry Heart. W sumie, to nawet zastanawiające - jak to możliwe, że z takim rogiem i skrzydłami, nie rozwaliła swojej matce macicy, hę? xD 
Dobra, nieważne. W każdym razie - kupna FH nie planowałam, bo nigdy nie podobała mi się aż tak bardzo, żebym od razu chciała marnować energię i czas na jej poszukiwania. No ale, skoro się trafiła i była tania, to pomyślałam - "A biereee" - i wzięłam.



 ⚜

Zdobyłam również trzy brokatowe kucyki z blind bagów. Zgarnęłam te okazy za jednym zamachem i żem zadowolona. Jedna tylko rzecz mnie zastanawia - dlaczemu Luna i Cadance nie mają tej samej formy co Celestia? Przecież, w pozostałej serii one wszystkie były wysokimi, smukłymi alikornami. I po co Luna ma formę Cadance? D: Łeee. No ładne są te kucaki, jednak wolałabym, aby pod względem "budowy ciała" bardziej przypominały Celestię.


 ⚜

Celestia wygląda jak żelka. Powinna mieć jeszcze ananasowy aromat.
A poza tym - oczywiście jest ładniutka, jak to zawsze ona. 
Wincyyy takich alikornów chcy, wincy! Ach, gdyby jeszcze w takiej półprzezroczystej wersji, istniały Sterling i bananowa Gold Lily! *wzdech*



 ⚜

Luna zawsze spoko i nieważne, że tym razem wygląda jak fioletowy wariant Cadance. Ten okaz, powinien być akurat żelkiem figowym.
Jak na mój gust, ten okaz jest wyjątkowo udany (rzecz jasna, nie licząc formy). Luna po prostu wygląda jak kawałek nocy, zatopiony w plastiku.



Cadance - jak zwykle, słodka i urocza do porzygu. Ta akurat, powinna być żelką o smaku gumy balonowej. Albo nieee, lepiej - żelką o smaku panadolu w syropie, takiego dla dzieci (nie wiem, czy taki jeszcze istnieje, ale kiedyś, jakieś 9074093740592370572398459387 lat temu, bardzo go lubiłam).




To by było na tyle, jeśli chodzi o wrześniowy przypływ kucyków (kolejnych paczek, mogę spodziewać się na początku października). Może nie pojawiło się zbyt wiele nowych koników, ale za to - wszystkie są idealne. Podsumowując - pod względem kucozbiorów, wrzesień uważam za bardzo udany.

2 komentarze:

  1. Wow jakie one są śliczne....
    Podobają mi się i to bardzo...:-)
    Fajnie ,że można u Ciebie popatrzeć na te konisie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te miniaturowe okazy zdecydowanie mają w sobie coś, co przyciąga uwagę.
      Właściwie, po to tworzę ten blog - głównie, chodzi o zdjęcia. Mój bełkot schodzi na dalszy plan :D

      Usuń