Mlaskemlaskwsa

Nuuu. Zgadnijcie kto wrUciU, honhonhonhonhon *snort*.


Nie było mnie z powodu, że bo tak. 
Nowe kucyki bendo. Kiedyś. Bo czy dotrą do mnie do końca września, to ja ni wim. No ale tak to jest, jak się mieszka w dupie.
I w ogóle, jak dobrze pójdzie, to być może pochwalę się rerootem. Aktualnie, robię przeszczep włosów u jednej takiej pani lalki. Już prawie pół łebia, pokryte jest białymi kłakami, które są gęste niczym sierściuch australopiteka. 
Niestety, nie wiem kiedy dokończę swoje przeszczepowe dzieUo, ponieważ nie wystarcza mi na to cierpliwości xD
Tyle tych wielce fspaniaóyh wieści.  
I na ten moment, to ffszysko będzie, elo.

2 komentarze:

  1. Koteczka zgubiłaś ????
    A ty gdzie byłaś jak ciebie nie było, wracaj , ale tu mi już :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wszystkie koty są na swoim miejscu, zwierzostan się zgadza,
      Puchaty kot z gifa, miał obrazować mnie wracającą na bloga :D

      Nie było mnie, ponieważ nie miałam internetów.

      Usuń